onsdag 2 januari 2013

Det finns så mycket mer att få

Jag skriver  till dig idag som har en längtan efter något mer i livet. Du kanske har det mesta i livet, men ändå känns livet så tomt och kallt. Du kanske känner dig ensam och övergiven. Eller sårad och ledsen. Du kanske känner dig glömd och osynlig av din omgivning. Eller är du lycklig, men känner ändå att något fattas dig. Du kanske har gråtit idag för att allt känns så meningslöst i ditt liv. Jag känner med dig, och lider med dig! Jag vill så gärna att du mår bra min vän. Livet är verkligen inte lätt att leva. Men jag känner en som heter Jesus och han vill verkligen hjälpa dig! Han längtar efter att få hela din själ och skänka ditt hjärta glädje. Han vet ditt bästa och han är alltid på din sida. Han sviker aldrig dig. Han vill leda dig genom ditt liv, dag för dag! Han kan verkligen göra stor skillnad i ditt liv. För han känner dig utan och innan. Han vill ge dig så mycket mera gott i ditt liv, än vad du har just nu eller någonsin kan drömma om. Han är värd en chans, du kommer aldrig ångra dig! Jesus älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jesus ska komma tillbaka

Idag är det Kristi himmelfärdsdagen och Jesus ska komma tillbaka till oss människor här på jorden. Ingen vet när, förutom Gud fadern själv. ...