lördag 6 oktober 2018

Gud älskar dig

Jag vill skriva till dig som funderar på att ge upp din tro på Gud. Låt inte dina omständigheter eller människor i din närhet, göra så att du slutar tro på Gud. Jag tror att Gud själv säger till dig nu:
"Jag älskar dig, håll fast vid mig och jag ska hjälpa dig". Kan vara så att det finns människor som läser detta blogginlägg och har lämnat Gud redan, kanske lämnade du Gud för flera år sedan. Det är inte försent för dig att komma tillbaka till Gud, Gud som är din far och som väntar på dig. Be en bön till Gud nu, för du är Hans barn. Gud vill omsluta dig i sin kärlek och leda dig rätt i livet.

Gud välsigne dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jesus ska komma tillbaka

Idag är det Kristi himmelfärdsdagen och Jesus ska komma tillbaka till oss människor här på jorden. Ingen vet när, förutom Gud fadern själv. ...