onsdag 31 oktober 2018

Sorg i mitt hjärta

Ikväll har jag en sorg i mitt hjärta som tynger mig. Är ledsen för alla vilsna människor i världen. Mitt hjärta håller på att gå sönder pga all ondska och synd som finns i den här världen. Men jag känner också en sorg över min egna synd. Jag är besviken på mig själv att jag faller i synd. Synd är ett underskattat ord i denna tid i världen och framförallt i Sverige. Känner en sån förkrosselse över alla vilsna människor i Sverige idag. Jag känner också sorg över alla kristna inklusive mig själv som inte prioriterar det som har ett "evighetsvärde".

Min Bön till Gud ikväll: Hjälp mig Gud att inte slösa bort den dyrbara tid som du gett mig. Amen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jesus ska komma tillbaka

Idag är det Kristi himmelfärdsdagen och Jesus ska komma tillbaka till oss människor här på jorden. Ingen vet när, förutom Gud fadern själv. ...