tisdag 18 december 2012

Åren går fort

Åren mellan 0-10 år gick sakta. Åren mellan 10- 20 år gick ganska sakta. Mellan 20-30 gick fort.  Och åren mellan 30-36 har gått jättefort. Det känns verkligen som att livet går fortare och fortare hela tiden. Börjar känna lite panik över att jag inte uträttat så mycket gott ännu i livet. För om jag dog i morgon så känner jag att mitt liv inte har gjort någon större insats för mänskligheten.  Mitt liv skulle kunna ha kvittat känns det nästan som. Men än är det inte försent. Så jag önskar att jag tar tillvara på tiden bättre framöver, så att mitt liv ger god frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jesus ska komma tillbaka

Idag är det Kristi himmelfärdsdagen och Jesus ska komma tillbaka till oss människor här på jorden. Ingen vet när, förutom Gud fadern själv. ...