söndag 16 december 2012

Mår dåligt

Jag mår dåligt ikväll. Så många måsten hela tiden och rskilt nu inför jul. Livet består mest av massa måsten, jobb och problem. så känner jag nu ikväll i alla fall. Sen att vi har inventering på jobbet i morgon gör inte saken bättre. Jag vet att jag är väldigt negativ nu, men det måste man väll få vara ibland. Det känns tungt och tråkigt just nu. Risken med att vara så här ärlig är att man lätt får skit för det. För det finns alltid människor som inte tycker som jag och gärna vill berätta det för mig. Men jag får skylla mig själv som öppnar upp mig så pass mycket som jag gör. Men att må dåligt är ju mänskligt, men sen att berätta det för hela världen kanske är knäppt och dumt. Men sån är jag. Skönt att få skriva av sig lite i alla fall. Tack och hej.
 

1 kommentar:

  1. Det är bra att du är ärlig Emil. Hoppas du känner dej gladare snart. Kram.

    SvaraRadera

Jesus ska komma tillbaka

Idag är det Kristi himmelfärdsdagen och Jesus ska komma tillbaka till oss människor här på jorden. Ingen vet när, förutom Gud fadern själv. ...