onsdag 12 december 2012

Min första färd genom rymden

Tiden fanns inte mer och jag hade äntligen blommat ut till den personen som jag från början var skapad till. Detta var min allra första färd genom rymden. Det pirrade i hela kroppen. Känslan var magisk. Jag svävade fritt, det kändes så overkligt, men samtidigt så naturligt. Färden gick till galaxernas galax vars namn var Prixpray. Jag fick se många planeter och stjärnor, på min färd fram. En av planeterna glömmer jag aldrig bort. Den såg ut som en gigantisk vattendroppe. Jag kunde inte vägen, men Han var med mig som min väggvisare. Plötsligt sögs jag in i ett svart håll, det går inte att beskriva den känslan som jag kände då. Jag vet inte hur länge jag befann mig där, men rätt vad de var så kom jag ut. Då möttes jag av en ljus atmosr och mina ögon skådade nya färger som jag aldrig sett förut. Allt var så fantastiskt vackert. Jag kände mig mer levande än någonsin. Min första färd genom rymden var klar, jag hade kommit fram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jesus ska komma tillbaka

Idag är det Kristi himmelfärdsdagen och Jesus ska komma tillbaka till oss människor här på jorden. Ingen vet när, förutom Gud fadern själv. ...